مدرسین محبوب
همه دوره های بازاریابی
تبلیغات و بازاریابی دیجیتال ۱۰۱: راهنمای کامل
مشتریان چگونه برند شما را نسبت به رقبایتان میبینند؟ چگونه …
آنچه خواهید آموخت
از نظرسنجیهای رضایت مشتری که فقط یک بار انجام میشوند تا نظرسنجیهای ردیابی برند که به طور مداوم انجام میشوند، اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرفکنندگان نیاز دارند، فراهم میکنند.
در دوره روشهای تحلیلی برای دادههای نظرسنجی، فراگیران آمار با روشهای تثبیتشده برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که میتوانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند، آشنا میشوند.
تکنیکهای مورد بحث شامل تحلیل عاملی، تحلیل خوشهای، تحلیل تشخیصی و مقیاسبندی چندبعدی است.
آنچه خواهید آموخت
قادر به مدیریت ارتباطات بحرانی
دانستن چگونگی به نظر آمدن با اعتماد به نفس در مقابل دوربین
آمادهسازی پیامها
مدیریت سؤالات دشوار
آموزش کامل سئو | رتبه ۱ در گوگل با سئو
آموزش سئو ۲۰۲۰، دوره کامل سئو برای وبسایتهای وردپرسی، درباره …
آنچه خواهید آموخت
دریافت ترافیک هدفمند به سایت خود با استفاده از کلمات کلیدی طولانی تراکنشی/اطلاعاتی انتخابشده
سریعتر کردن بارگذاری وبسایت در کمتر از 1 ثانیه و افزایش فروش/تبدیلها تا 200%
تکنیکهای آسان لینکسازی برای بهبود اعتبار دامنه و رتبهبندی دامنه
آنچه خواهید آموخت
ایجاد یک پیشنهاد ارزش برای یک برند
یادگیری نحوه تولید محتوای معنادار و جذاب
توسعه یک ارائه خلاقانه کامل
بررسی فعالیتهای برندسازی از منظر تجربه مشتری.
تحلیل نظرسنجی برای کسب بینشهای بازاریابی
مصرفکنندگان برند شما را در مقایسه با رقبایتان چگونه میبینند؟ …
آنچه خواهید آموخت
از نظرسنجیهای رضایت مشتری که فقط یک بار انجام میشوند تا نظرسنجیهای ردیابی برند که به طور مداوم انجام میشوند، اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرفکنندگان نیاز دارند، فراهم میکنند.
در دوره روشهای تحلیلی برای دادههای نظرسنجی، فراگیران آمار با روشهای تثبیتشده برای تبدیل پاسخهای نظرسنجی به بینشهایی که میتوانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند، آشنا میشوند.
تکنیکهای مورد بحث شامل تحلیل عاملی، تحلیل خوشهای، تحلیل تشخیصی و مقیاسبندی چندبعدی است.