افزایش بهره‌وری: سازگار شو، بهبود بده، انجام بده!

درباره این دوره

مهارت‌های گوش دادن، مهارت‌های نرم و بی‌صدایی هستند که می‌توانند حرفه‌ای را بسازند یا بشکنند. آیا تا به حال مشتری، کارفرما، رئیس یا همکار شما مجبور شده چیزی را چندین بار برای شما تکرار کند؟ یا به شما نگاه کرده‌اند گویی مطمئن نبودند که شما آن‌ها را درک می‌کنید یا حتی توجه دارید؟
نهایت احترامی که می‌توانید در محیط کار به کسی نشان دهید، گوش دادن به اوست. مهارت‌های گوش دادن قوی به نظر آسان و رایج می‌آیند، اما در واقع در اکثر محیط‌های کاری نادر هستند. تی‌جی واکر، متخصص ارتباطات، در این دوره به شما گام‌به‌گام آموزش می‌دهد که چگونه مهارت‌های گوش دادن عالی را بسازید، تقویت کنید و تسلط پیدا کنید.

اهداف یادگیری

ایجاد ارتباطات بهتر با همه در محیط کار
تبدیل شدن به یک ارتباط‌گر بهتر
بهبود همه روابط کاری

پیش نیازها

  • تمایل به گوش دادن به دیگران
  • اشتیاق برای یادگیری از همکاران، مشتریان، مراجعان و مدیران

مخاطب هدف

  • مدیران اجرایی junior
  • نمایندگان حساب
  • کارگران خط تولید
  • مدیران

برنامه درسی

5 درس29 ساعت

تمرکز بر چالش واقعی گوش دادن دقیق

زبان بدن گوش دادن

شما می‌توانید استاد مهارت‌های ارتباطی باشید

مدرسان شما

hooshinoo

4.95/5
114 دوره
20 نظر
320 دانشجو
مشاهده بیشتر
سطح
همه سطح‌ها
سخنرانی‌ها
5 سخنرانی‌
موضوع
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه

هنوز حساب کاربری ندارید؟ رایگان ثبت‌نام کنید

No apps configured. Please contact your administrator.
No apps configured. Please contact your administrator.