دوره ها

ما 115 دوره در دسترس برای شما پیدا کردیم
مشاهده

کاربرد تحلیل داده در بازاریابی

8.5 ساعت
متوسط

این دوره دانشجویان را با علم تحلیل کسب‌وکار آشنا می‌کند، …

آنچه خواهید آموخت
کسب بنیان لازم برای اعمال تحلیل داده‌ها به چالش‌های واقعی که روزانه در زندگی حرفه‌ای خود با آن مواجه می‌شوند.
شناسایی ابزار تحلیلی مناسب برای نیازهای خاص خود
درک روش‌های معتبر و قابل اعتماد برای جمع‌آوری، تحلیل و تجسم داده‌ها
استفاده از داده‌ها در تصمیم‌گیری برای سازمان‌ها، آژانس‌ها یا مشتریان خود.

تحلیل نظرسنجی برای کسب بینش‌های بازاریابی

18.8 ساعت
همه سطح‌ها

مصرف‌کنندگان برند شما را در مقایسه با رقبایتان چگونه می‌بینند؟ …

آنچه خواهید آموخت
از نظرسنجی‌های رضایت مشتری که فقط یک بار انجام می‌شوند تا نظرسنجی‌های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می‌شوند، اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرف‌کنندگان نیاز دارند، فراهم می‌کنند.
در دوره روش‌های تحلیلی برای داده‌های نظرسنجی، فراگیران آمار با روش‌های تثبیت‌شده برای تبدیل پاسخ‌های نظرسنجی به بینش‌هایی که می‌توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند، آشنا می‌شوند.
تکنیک‌های مورد بحث شامل تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، تحلیل تشخیصی و مقیاس‌بندی چندبعدی است.
ویژه

مبانی نظریه موسیقی

17.5 ساعت
مبتدی

این دوره دانشجویان را با تئوری موسیقی آشنا می‌کند و …

آنچه خواهید آموخت
خواندن نت‌های موسیقی
ساخت گام‌ها و آکوردها
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه