تحلیل نظرسنجی برای کسب بینش‌های بازاریابی

درباره این دوره

مصرف‌کنندگان برند شما را در مقایسه با رقبایتان چگونه می‌بینند؟ یک محصول جدید هنگام عرضه چگونه باید جایگاه‌یابی شود؟ کدام بخش‌های مشتری بیشترین علاقه را به پیشنهادات فعلی ما دارند؟

برای این سؤالات و بسیاری دیگر، نظرسنجی‌ها همچنان روش آزمایش‌شده و معتبر برای کسب بینش‌های بازاریابی هستند.

از نظرسنجی‌های یک‌بار مصرف رضایت مشتری گرفته تا نظرسنجی‌های ردیابی برند که به‌صورت مداوم اجرا می‌شوند، آن‌ها اطلاعاتی را ارائه می‌دهند که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرف‌کنندگان به آن نیاز دارند.

اهداف یادگیری

از نظرسنجی‌های رضایت مشتری که فقط یک بار انجام می‌شوند تا نظرسنجی‌های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می‌شوند، اطلاعاتی را که بازاریابان برای درک چگونگی دیده شدن محصولات، خدمات و برندهایشان توسط مصرف‌کنندگان نیاز دارند، فراهم می‌کنند.
در دوره روش‌های تحلیلی برای داده‌های نظرسنجی، فراگیران آمار با روش‌های تثبیت‌شده برای تبدیل پاسخ‌های نظرسنجی به بینش‌هایی که می‌توانند از تصمیمات بازاریابی پشتیبانی کنند، آشنا می‌شوند.
تکنیک‌های مورد بحث شامل تحلیل عاملی، تحلیل خوشه‌ای، تحلیل تشخیصی و مقیاس‌بندی چندبعدی است.

مواد آموزشی

  • ویدئوها
  • جزوات

پیش نیازها

  • XL Stat
  • افزونه اکسل

مخاطب هدف

  • دانشجویان
  • صاحبان کسب‌وکار

برنامه درسی

18 ساعت 45 دقیقه

تحلیل عاملی

این آزمون را انجام دهید

تحلیل خوشه‌ای

مقیاس‌بندی چندبعدی

مدرسان شما

hooshinoo

4.95/5
114 دوره
20 نظر
320 دانشجو
مشاهده بیشتر
سطح
همه سطح‌ها
زبان
انگلیسی

مواد آموزشی

  • ویدئوها
  • جزوات
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه

هنوز حساب کاربری ندارید؟ رایگان ثبت‌نام کنید

No apps configured. Please contact your administrator.
No apps configured. Please contact your administrator.