سفر خلاقانه برندسازی

درباره این دوره

این دوره با هدف دسترسی‌پذیر کردن مفاهیم برندسازی برای هر فراگیر طراحی شده است و به آن‌ها می‌آموزد که چگونه تمام مفاهیم مرتبط را تحلیل و اعمال کنند، با استفاده از جعبه‌ابزار گسترده و متنوع برندسازی. ابزارهای لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید رفتار برند، زبان یک برند و عناصر منطقی و احساسی پشت برندها را درک کنید.

همچنین تلاش می‌کند تا زبان تصاویر را برای شما قابل‌فهم کند. حجم محتوای سمعی و بصری که امروزه دریافت می‌کنیم، باعث می‌شود که برندها به‌سختی بتوانند از این شلوغی عبور کنند. این دوره در نهایت به شما می‌آموزد که چگونه تلاش‌های برندسازی را در زمینه تجربه مشتری درک کنید.

اهداف یادگیری

ایجاد یک پیشنهاد ارزش برای یک برند
یادگیری نحوه تولید محتوای معنادار و جذاب
توسعه یک ارائه خلاقانه کامل
بررسی فعالیت‌های برندسازی از منظر تجربه مشتری.

مواد آموزشی

  • ویدئوها
  • جزوات
  • چک‌لیست سلامت

پیش نیازها

  • دانش اولیه درباره برندسازی
  • دانستن نحوه شروع یک کسب‌وکار

مخاطب هدف

  • دانشجویانی که دارای پیش‌زمینه یا دیدگاه برندسازی یا تجربه مشتری هستند

برنامه درسی

9 ساعت 45 دقیقه

هنر برندسازی

اسرار برندسازی

استفاده از برندهای شما

مدرسان شما

hooshinoo

4.95/5
114 دوره
20 نظر
320 دانشجو
مشاهده بیشتر
سطح
پیشرفته
موضوع
زبان
کره‌ای

مواد آموزشی

  • ویدئوها
  • جزوات
  • چک‌لیست سلامت
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه

هنوز حساب کاربری ندارید؟ رایگان ثبت‌نام کنید

No apps configured. Please contact your administrator.
No apps configured. Please contact your administrator.