استراتژی‌ها

مسئولیت‌های اعضای تیم

شرح هدف و مقاصد پروژه. ثبت سؤالات برای ارجاع به حامی اجرایی.

بحث درباره سطح مشارکت مورد انتظار از اعضای تیم. پوشش مسئولیت‌های زیر برای تیم تغییر:

  • شرکت در جلسات
  • داوطلب شدن برای انجام کارهای تیم
  • یادگیری آنچه کار می‌کند و آنچه کار نمی‌کند، جمع‌آوری داده‌ها برای بررسی بهبود تغییرات
  • اعمال چرخه تغییر PDSA
  • ارتباط با کارکنان تحت تأثیر تغییرات و اطمینان از در نظر گرفتن نظرات آنها
  • ارتباط با سایر بخش‌های سازمان درباره موفقیت‌ها و شکست‌های تیم.

ارائه برنامه برای تکمیل پروژه. بحث درباره نوع وظایفی که اعضای مختلف تیم به آنها علاقه‌مند هستند.

جزئیات

میزبانی توسط hooshinoo
شروع 19 آبان 1406 @ 5:53 ب.ظ
دسته‌بندی استراتژی‌ها
مدت زمان 90 دقیقه
منطقه زمانی Asia/Tehran

توجه: زمان شمارش معکوس بر اساس منطقه زمانی محلی شما نمایش داده می‌شود.

Invalid access token.

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه