روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه‌ای

درباره این دوره

روابط عمومی در زمان بحران. تصور کنید که یک بحران به سازمان شما ضربه می‌زند و شما در رسانه‌ها سربلند بیرون می‌آیید. شما به‌صورت فعالانه با رسانه‌ها ارتباط برقرار می‌کنید. پیام شما روشن و قابل‌فهم است. و نقل‌قول‌های دقیقی که می‌خواهید در داستان‌های نهایی دریافت می‌کنید.
شما خواهید آموخت که چگونه پیام‌ها را برای رسانه‌ها در زمان بحران روابط عمومی آماده و ارائه کنید. نحوه برنامه‌ریزی برای کنفرانس‌های مطبوعاتی، بیانیه‌های رسانه‌ای، پیام‌ها و نکات کوتاه پوشش داده خواهد شد. چرا ضروری است که قبل از دانستن زمان یا ماهیت بحران برای آن آماده شوید. ارتباطات بحران در روابط عمومی نیاز به برنامه‌ای دارد که هر جنبه از توسعه پیام، تمرین و مدیریت رسانه را پوشش دهد. این دوره برای مدیران عامل، مدیران روابط عمومی، مدیران بحران و هر کسی که مسئول شهرت یک سازمان است، ایده‌آل است.

اهداف یادگیری

قادر به مدیریت ارتباطات بحرانی
دانستن چگونگی به نظر آمدن با اعتماد به نفس در مقابل دوربین
آماده‌سازی پیام‌ها
مدیریت سؤالات دشوار

پیش نیازها

  • دوربین ویدئویی (تلفن همراه یا وب‌کم کافی است)

مخاطب هدف

  • این دوره برای مدیران عامل، مدیران روابط عمومی، مدیران بحران و هر کسی که مسئول شهرت یک سازمان است، ایده‌آل است.

برنامه درسی

2 ساعت 6 دقیقه

مدیریت بحران رسانه‌ای و پیشی گرفتن

امور خانه‌داری

مدرسان شما

hooshinoo

4.95/5
114 دوره
20 نظر
320 دانشجو
مشاهده بیشتر
سطح
متوسط
زبان
انگلیسی
زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسۀ محصول
  • امتیاز
  • قيمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیح
  • محتوا
  • وزن
  • اندازه
  • اطلاعات اضافی
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه

هنوز حساب کاربری ندارید؟ رایگان ثبت‌نام کنید

No apps configured. Please contact your administrator.
No apps configured. Please contact your administrator.