برنامه زمانی دورهمی ها نیمسال دوم ۱۴۰۲

,
هر هفته، با تمرکز بر یکی از حوزه‌های آموزشی مذکور، دورهمی هفتگی با حضور دانش‌آموزان و اساتید مربوطه برگزار می‌شود.

برنامه زمانی دورهمی ها نیمسال اول ۱۴۰۲

,
هر هفته، با تمرکز بر یکی از حوزه‌های آموزشی مذکور، دورهمی هفتگی با حضور دانش‌آموزان و اساتید مربوطه برگزار می‌شود.
مافیا

بازی مافیا

, ,
بازی مافیا یک بازی استراتژیک و نقش‌آفرینی است که در آن شرکت‌کنندگان به دو گروه، مافیا و شهروندان تقسیم می‌شوند.
جشنواره استعدادیابی ترنج

آغاز جشنواره استعدادیابی ترنج

خانه هوش و خلاقیت هوشی نو به عنوان مجری این جشنواره شرایطی را فراهم کرده است تا دانش آموزان به صورت رایگان از فرایند استعدادیابی این مجموعه استفاده کرده تا استعدادهای برجسته در بین جامعه کشف، بررسی و تحلیل شوند و راهکارهایی برای گسترش سطح استعداد و تقویت و پروش آن به دانش آموزان ارائه شود.
مسابقه روبیک هوشی نو

مسابقه استانی روبیک هوشی نو ۱۴۰۱

, ,
این مسابقه، فرصتی مناسب برای افرادی است که به دنبال بهبود مهارت‌های هوشی و خلاقیت خود هستند و با شرکت در این مسابقه، می‌توانند خود را با بهترین‌های این حوزه مقایسه کرده و توانایی خود را به دیگران اثبات کنند.
مسابقه هوشی نوhooshinoo.ir

مسابقه استانی روبیک هوشی نو ۱۳۹۸

, ,
به مناسبت جشن بیستمین #دورهمی-روبیکی خانه هوش و خلاقیت هوشی نو مسابقه مکعب روبیک هوشی نو به میزبانی خانه بازی بزرگسالان لول آپ در کرج برگزار می شود.
هوش فضاییhooshinoo.ir

مکعب روبیک هوش فضایی را افزایش می دهد!

,
هوش فضایی توانمندی شناخت نمودهای بصری و عینی می‌باشد به معنی توانمندی شناخت اشکال و اشیا، توانایی ایجاد اشکال و ساخت‌های باطنی و عقلی متبحرانه برای تحلیل و پاسخ به مسائل.
مسابقه جام سبز البرز

مسابقه کشوری روبیک جام سبز البرز برگزار شد

, ,
مسابقات کشوری مکعب روبیک به همراه جشنواره بازیهای فکری زیر نظر انجمن جهانی مکعب با همکاری فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن و به همت کمیته مربوطه با عنوان "جام سبز البرز" در مورخ 16 و 17 اسفند ماه 1397 با حضور بیش از 180 شرکت کننده از 15 استان در سالن ورزشی استقلال کرج برگزار شد.
مسابقه جام سبز البرزAlborz Green Cup 2019

مسابقه کشوری روبیک جام سبز البرز ۱۳۹۷

, ,
انجمن بازی های فکری ایران در نظر دارد در راستای تقویم اجرایی فدراسیون ورزش های همگانی، مسابقات کشوری مکعب روبیک را تحت عنوان “جام سبز البرز“ به میزبانی هیات ورزش های همگانی و کمیته بازی های فکری استان البرز در اسفند ماه سال جاری برگزار نماید.